Bedrijfscultuur van Coca Cola European Partners

0
Leestijd: < 1 minuut

Bedrijfscultuur

De bedrijfscultuur van Coca-Cola is te omschrijven als dynamisch en divers. We bouwen aan een medewerkersbestand dat de diversiteit van de gemeenschappen waarin we actief zijn reflecteert. Dit doen wij omdat wij vinden dat dit bijdraagt aan de efficiëntie van onze organisatie, processen en cultuur. De strategie is gebaseerd op verantwoordelijkheid, opleiding, omgeving en verbondenheid. Wij streven ernaar dat iedere medewerker zich gewaardeerd voelt; we willen dat je je thuis voelt. Het vormen van netwerken is iets dat wij stimuleren, zodat er bijgedragen wordt aan een inclusieve cultuur. Neem bijvoorbeeld de Cokettes, het vrouwennetwerk, of de Young Professionals. Bovendien is er een digitaal platform genaamd Women’s Linc die meer dan 150 internationale Coca-Cola-medewerkers met elkaar verbindt.

Onze Missie

In het kort luidt deze als volgt:

  • To refresh the world
  • To inspire moments of optimism and happiness
  • To create value and make a difference

Onze Visie

In onze visie beschrijven we wat we moeten doen om duurzame groei te realiseren:

  • People: een prettige en veilige werkomgeving waar mensen worden geïnspireerd om het beste in zichzelf naar boven te halen
  • Portfolio: een gevarieerd en breed aanbod van dranken dat aansluit op de wensen van de consument
  • Partners: een succesvol netwerk van leveranciers, klanten en partners om met elkaar voortdurend toegevoegde waarde te creëren
  • Planet: het verschil maken door maatschappelijk verantwoord te ondernemen en door het bouwen aan duurzame lokale gemeenschappen
  • Profit: winstgevende groei en aandacht voor duurzaamheid hoeven elkaar niet uit te sluiten
  • Productivity: investeren in een effectieve, professionele en flexibele organisatie die snel op nieuwe ontwikkelingen kan inspelen
Deel dit bericht

Comments are closed.