Marketeer ervaring ABN AMRO

Marketeer ervaring ABN AMRO
- On 06 November 2014
Rating
Marketeer ervaring ABN AMRO https://sollicitatieblog.nl/en/sollicitatieblog/marketeer-ervaring-abn-amro 0
0

Hans Peter Roel:
“In mijn vrije tijd schrijf ik boeken over thema’s uit mijn werk: innovatie, creativiteit en menselijk gedrag.”

Biografie                   

Het marketingvak heb ik in negen jaar geleerd bij Audi. Daarna heb ik de overstap gemaakt naar ABN AMRO. Hier werkte ik onder andere aan de ontwikkeling van Preferred Banking en Charitas Banking.

Carrière Anno Nu

Ik help ondernemers die bij ABN AMRO MeesPierson bankieren en doe ook de marketing voor de meest vermogende particuliere klanten. Ik wil weten wat mensen drijft, zoek kansen in de markt, voorspel consumentengedrag en probeer een concurrentievoordeel te behalen.

Mijn passie

Al meer dan 15 jaar schrijf ik vanuit mijn zelfgemaakte schrijvershut in de tuin kinderboeken, managementboeken en boeken over persoonlijke groei. Het meest trots ben ik op het succesvolle kinderboek 'Dio en de sleutel van de zeven wijsheden', dat ik met mijn zoontje schreef.

Mijn week

Elke ochtend voordat ik naar kantoor ga, schrijf ik aan een nieuw boek. Daarna begint mijn dag pas echt: veel overleg, voorstellen maken en uitwerken. Zo heb ik deze week in ons team het voorstel gemaakt voor de nieuwe najaarscampagne van Private Banking.

My rating