Terugblik Inhousedag Unilever

0
Leestijd: < 1 minuut

“Het doel van onze inhousedagen is vooral om de kandidaten kennis te laten maken met de mensen achter onze sterke merken en onze werksfeer. Natuurlijk zijn wij ook op zoek naar de match tussen nieuwe talenten en Unilever. De inhousedag van  BestGraduates heeft alle verwachtingen overtroffen. Het was een dag die in het teken stond van geestkracht en aspiraties. Dit paste perfect in het thema duurzaamheid, dat ook terugkwam in onze prijs: een reis naar onze duurzame Lipton theeplantages in Kenia. De strijd om deze ervaring barste al los voor de inhousedag. Met de Video Battle op Facebook konden de kandidaten ons  namelijk door middel van een creatieve video overtuigen van hun motivatie voor de reis naar Kenia. De resultaten hiervan waren  indrukwekkend, waardoor wij al direct een goed gevoel hadden bij deze talenten. Tijdens de inhousedag hebben wij dan ook met veel plezier hun innovatieve oplossingen van de Lipton business case bekeken.”

Deel dit bericht

Comments are closed.