Als stagiair bij L’Oréal krijg je vanaf het begin veel verantwoordelijkheid. Zo kregen onze stagiairs
Joost en Willem de mogelijkheid om een gaaf project op te pakken tijdens hun stage in onze
Marketing en Sales teams. Zij vertellen hier hun ervaring:
Wij, Joost van Heck (Stagiair E-commerce) en Willem Grefkens (Stagiair Product Management Men
Expert), kregen van onze managers de gelegenheid om de complete verantwoordelijkheid te nemen
over een project naar onze eigen keuze.
Men Expert heeft recentelijk een nieuwe lijn voor baardverzorging ontwikkeld: L’Oréal BarberClub.
Samen hebben wij nagedacht over een aanpak voor een succesvolle promotie van deze producten;
Vaderdag bood hierbij de perfecte gelegenheid. Na onderhandelingen met verschillende online
retailers is het ons gelukt om een aantal activaties op te zetten en Vaderdag groter te maken binnen
het merk Men Expert. Vervolgens hebben we duidelijke commerciële afspraken gemaakt, waarna we
aan de slag zijn gegaan met het creëren van de visuals en content. Deze moesten ervoor zorgen dat
de juiste sfeer bij de activaties werd gerealiseerd.
We hebben verschillende mechanismen bedacht, passend bij de betrokken online retailers. Via social
media en online platforms hebben wij extra aandacht getrokken naar de nieuwe productlijn en
mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van Men Expert. Met schitterende BarberBoxen
hebben wij klanten weten te enthousiasmeren en een groter publiek laten kennismaken met de
baardverzorging van Men Expert.
We zijn door onze managers gestimuleerd om zelf over het project na te denken en het samen tot
een goed einde te brengen. Het gaf ons dan ook een fantastisch gevoel om alle activaties live te zien
gaan en zodoende de omzet te pushen.
Ook stage lopen bij L’Oréal? Check onze stages in sales en marketing!
Stage Marketing
Stage Digital Marketing
Stage Sales Accountmanagement